neděle 1. listopadu 2015

Svatojánský řepný dort s karobovou polevou

K narozeninám jsem dostala úžasný dárek - Kuchařku ze Svatojánu. Kromě toho, že je tam moc hezké povídání, tak je tam i velká spousta skvělých receptů z tradičních surovin. Červenou řepu mám moc ráda, ale ve sladkém koláči jsem si ji absolutně nedokázala představit. Protože se mi ale vždy všechny recepty od Evy Francové povedly a byly výborné, řekla jsem si, že i tento musím vyzkoušet. Recept jsem si jen trochu modifikovala aby byl vhodný i pro celiaky. Je neskutečně dobrý. 



Ingredience a postup naleznete na:
http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/2014/02/repny-dort-s-cokoladou.html
Pro bezlepkovou variantu nahraďte hladkou mouku bezlepkovou směsí, já jsem použila LABUMIX-BASE. A celozrnnou mouku jsem nahradila pohankovou. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat